apprenez des meilleures pratiques européennes en médias sociaux et économisez 120€ !

Je prendrai bientôt part au Social Media B2C Marketing Summit qui aura lieu à Londres les 25 et 26 juin 2012 et alors que je prépare mon intervention, je suis revenu sur le programme de cette conférence  et je me suis rendu compte qu’il ne sagissait pas d’un rassemblement parmi tant d’autres mais bien de la conférence sur les médias sociaux en entreprise en Europe… Le panel de marques représenté est absolument remarquable et il était temps de faire quelque chose qui soit au niveau de Blogwell aux Etats Unis. C’est chose faite, voilà donc un événement que vous ne devriez pas rater, d’autant plus que je vous offre une jolie remise ! Le reste des explications en Anglais ci-dessous :

Social Media B2C Marketing Summit Banner

the pitch

The Social Media Marketing Summit (25-26 June, London UK)
Social media represents a growing marketing opportunity for business to directly engage with their consumers. The phenomenal growth of social media activity has meant consumers are now interacting with their favourite brands and regularly checking for the latest updates online.

Orange, Heineken, Unilever and KLM are a selection of brands which have embedded social media throughout their marketing campaigns. Join these leading brands on the 25-26th June at the 2012 Social Media Marketing Summit, London.

usefulsocialmedia

Learn how to deliver engaging and interactive marketing tactics to entice your consumers to engage with your brand. O2, Honda, Tom Tom, Barclaycard and many more will share exclusive case studies, their everyday experiences and best practice, so you can improve your social media marketing efforts.

£100 off ticket price

Quote YG12 and save an £100 you register at http://bitly.com/Socialreg

about my presentation at the summit

Orange has been very active in the Social Media space since early 2008 and now has an online fanbase of over 3 million fans. With a presence on Twitter,
Google+ and Dailymotion – in which Orange has a stake – Orange has experience in using multiple networks – and insight on which networks are best for different kinds of marketing. Hear how this telecoms giant chooses different social platforms to engage with their community and meet marketing goals.

  • how to decide which tools work for you : hear how Orange decides which social network works best for them and how you can decide depending on your organisations goals.
  • learn which social platforms are most effective to market your brand and build brand awareness:  Orange will share which worked best for them and why
  • hear why Orange doesn’t just rely on Facebook and Twitter: discover which other social networks you should be using and how these can help your online marketing.
apprenez des meilleures pratiques européennes en médias sociaux et économisez 120€ ! was last modified: avril 25th, 2012 by Yann Gourvennec
Yann Gourvennec
suivez moi !

Yann Gourvennec

PDG & fondateur chez Visionary Marketing
Yann Gourvennec a créé le site visionarymarketing.com en 1996. Il est intervenant et auteur de 4 ouvrages édités chez Kawa. En 2014 il est devenu entrepreneur, en créant son agence de marketing digital Visionary Marketing, en association avec Effiliation. Il est directeur de programme du Mastère Spécialisé Digital Business Strategy de Grenoble Ecole de Management depuis 2015
Yann Gourvennec
suivez moi !

Votre avis nous intéresse :